کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیوست فرهنگی موبایل از وزارت ارتباطات به شورای عالی فضای مجازی رسید

در حالی که پس از مدت‌ها، انتظار می‌رفت پیوست فرهنگی اپراتورهای موبایل توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی برای تصویب در شورای عالی ارائه شود، وزیر ارتباطات از تحویل پیوست به رئیس‌جمهور خبر داد.
 
به گزارش فارس، وزیر ارتباطات به تازگی از تهیه پیوست فرهنگی ارائه نسل های بالاتر و ارسال آن برای رئیس‌جمهور خبر داده است.
 
محمود واعظی اعلام کرده: پیوست از سوی وزارت ارتباطات تهیه و برای آقای روحانی ارسال شده و در حال حاضر منتظریم که در جلسه‌ای که در این زمینه تشکیل خواهد شد، این بسته بررسی شده و تصویب شود.
 
وی ادامه داد: همچنین وزارت ارتباطات نیز در تعامل با اپراتورها است که ملاحظات اساسی را پیش از تصویب بسته فرهنگ تماس‌های تصویری رعایت کند و از اپراتورها تعهد گرفته شده است که این ملاحظات را رعایت کنند و پس از تصویب پیوست فرهنگی تماس‌های تصویری نیز به آن پایبند باشند. به تصویب این پیوست خوش‌بین هستم.
 
این در حالی است که به تازگی دبیر شورای عالی فضای مجازی، در آستانه ورود اپراتورهای موبایل به ارائه خدمات 3G در کشور، از پایان فرآیند تهیه و تصویب پیوست فرهنگی سرویس های اپراتورهای نسل سوم و بالاتر تلفن های همراه در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور برای تصویب در جلسه شورای عالی فضای مجازی خبر داد.
 
محمدحسن انتظاری گفت: کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور با برگزاری جلسه‌های کارشناسی متعدد با نهادها، صاحب نظران و نمایندگانی از جامعه نخبگانی کشور در این حوزه به منظور بررسی و نیازسنجی خدمات اپراتورهای نسل سوم و بالاتر تلفن همراه و همچنین توجه به نظرات فقهی مطرح شده درخصوص موضوع پیوست فرهنگی که سرویس تماس تصویری نیز جزئی از آن محسوب می شود، با تصویب آیین نامه های این پیوست آن را برای تصویب نهایی در جلسه شورای عالی فضای مجازی ارائه کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22244 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farsnews.com تاریخ خبر: 1393/06/02 تعداد مشاهده: 1406
کلید واژه ها:
سافت گذر